Bose CineMate 1 SR zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose CineMate 1 SR zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Mariiete 11-01-2014
Geschreven voor: Bose CineMate 1 SR zwart

Voordat we overgingen tot aanschaf, mochten we van onze officiële bose dealer (Expert Henk te Winkel in Winterswijk) de soundbar eerst testen bij ons thuis. Het overtrof de verwachtingen! Installatie is echt een eitje en door instelling met de adaptiq hoor je het zeer mooie geluid ook echt om je heen. De enige instelling die je zelf kunt doen (en dat is ook genoeg! je moet geluid houden zoals het bedoeld is), is het verhogen of verlagen van de bass, die overigens goed hard kan voor wie dat nodig vindt. Al zet je het geluid en/of de bass erg hard, het geluid blijft mooi. De soundbar straalt klasse uit, geen goedkope plastic ogende rommel. De extra bijgeleverde pootjes zorgen ervoor dat hij een tikkeltje hoger komt te staan en daardoor mooi over de standaard van de tv heen valt.

FransJ1982 01-09-2013
Geschreven voor: Bose CineMate 1 SR zwart

De geluidskwaliteit is super; Het is een zeer degelijke soundbar. De beste die ik tot nu heb gehoord en gebruikt. Heel erg compact. Zeer makkelijk in gebruik!!

Enige is wel dat de subwoofer vaak weg valt, en waardoor dit komt is niet helemaal duidelijk. De soundbar heeft ook nog wel eens handje van uitvallen en na 30 seconden weer automatisch aan te gaan. Ook hapert audio soms in combinatie met mijn philips smart-tv; en waar dit aan ligt weet ik ook niet.

Het zou bose sieren om de mogelijkheid tot software updates voor deze bose te geven. Dit zou waarschijnlijk de willekeurige crashes verhelpen en misschien andere kleine problemen oplossen.

Officiele reactie Bose 03-09-2013

Reactie voor FransJ1982. Wij hebben begrepen dat het geluid af en toe weg valt. Met bepaalde instellingen kan dit worden aangepast. Wij zouden hier graag met u over in contact komen. U kunt contact met ons opnemen via 0299-390290 of via consumenteninfo@bose.com . – Bose klantenservice. Kijk voor meer informatie over Bose producten op www.bose.nl of bezoek een Bose dealer in uw omgeving (via http://www.bose.nl/NL/nl/dealer/)

djrc18 27-12-2013

Beste Fransj,

Hoe kan je deze soundbar zo hoog beoordelen terwijl hij niet eens goed functioneert? Je mag van zo'n duur product op zijn minst verwachten dat het werkt toch?

Hendrik59 19-02-2021

Frans, ik herken dit probleem mijn bose sound th stop er ook mee op nieuw opstarten een nr het zelfde probleem en wort niet meer gerepareerd kan hem opsturen ruim 300 EUR bij betalen voor een nieuwe deze is 6 jaar oud en stond in de keuken en werd weinig gebruikt ben erg teleurgesteld in de service van bose dus verwacht daar niet te veel van voor mij geen bose meer groet henk

R A L de J 07-02-2012
Geschreven voor: Bose CineMate 1 SR zwart

prijs ? maar dan heb je wel wat!Goed instelbaar lekker geluid zowel hoge als lage tonen. Het vermogen is niet belangrijk want het is voldoende voor een grote huiskamer.
Heb hem een week en het is ook een week volop genieten!

JanRteR 02-01-2013

Heb je toevallig een philips tv aan deze set hangen?
Ik heb dat probleem ook maar dat komt mijns inziens van de TV. Philips 46pfl8007 in combinatie met een bose cinemate gs 2

Officiele reactie Bose 09-07-2012

Reactie voor Leon 1957. Wij hebben begrepen dat het geluid weg valt. Wij zouden hier graag met u over in contact komen. U kunt contact met ons opnemen via 0299-390290 of via consumenteninfo@bose.com . – Bose klantenservice. Kijk voor meer informatie over Bose producten op www.bose.nl of bezoek een Bose dealer in uw omgeving (via http://www.bose.nl/NL/nl/dealer/)

Leon 1957 06-07-2012

de set sinds 4 weken in huis, maar geluid valt steeds 1 a 2 seconden weg.
volgens dealer zou het aan de bekabeling liggen.
heb alle kabels ooptische en antenne kabel vervangen ,
maar probleem blijft met nederland 1 als ergste.
kent nog iemand dit probleem ?